Feliratkozás hírlevélre

Data-driven ad support

A programmatic kampányok kvintesszenciája az adat, melynek segítségével tűpontosan tudjuk célozni Hirdetőink üzeneteit. Ha Ügyfelünk úgy is hiszi, hogy szinte lehetetlen elérni a célcsoportját, mi meg fogjuk oldani.

Célcsoport szegmentálás

Kipróbált módszertanok segítségével meghatározzuk, hogy mely látogatók relevánsak a Hirdető stratégiája szempontjából, majd csak nekik szolgáljuk ki a hirdetéseket, ezzel minimalizálva a meddőszórást.

Ügyfélre szabott adatcsomagok

Nincs két egyforma márka, ezért nincs két egyforma kampány sem. Ügyfelünk célcsoportját megismerve és megértve releváns adatcsomagokat hozunk létre, hogy valóban csak azt érjük el, akit kell.

Érdeklődés alapú célcsoportok elérése

A demográfia alapú célcsoportok sokszor csak másodlagosak egy Hirdető márka esetében. Képesek vagyunk meghatározni, hogy mely felhasználó szeretne autót vásárolni, melyik elégedetlen a bankjával, melyik áll családalapítás előtt, vagy épp melyik fog a tengerpartra utazni a nyáron.

Adatpartnerség

Ha Ügyfelünknek egy adott fázisban csupán felhasználói adatokra van szüksége, mi azokat előállítjuk és elérhetővé tesszük a számára.

Historikus adatelemzés

Hirdetőink kampányairól olyan adatbázisokat tartunk számon, amelyek segítenek hatékonyabb jövőbeli kampányt tervezni, illetve jobban megérteni a célcsoportjuk viselkedését a digitális térben.

Folyamatosan frissülő adatpanelek

Programmatic platformjaink mindig naprakész információt nyújtanak a felhasználók érdeklődési köréről, demográfiájáról.

Személyre szabott bannerkiszolgálás

A már elérhető vagy előállított adatok alapján a felhasználó az érdeklődésének megfelelő vizuális felépítésű bannerrel találkozik.

Szakmai partnereink